«Ми самі повинні стати тими змінами,
які хочемо бачити
в світі»
Махатма Ганді
На порядку денному були питання:
І. 8
базових компонентів «Нової української школи» .
( Рачковська Л.Р.)
ІІ.АКМЕ-технології
як основа професійного зростання педагога та учня.
( Мартинів У.П.)
2.1.. Компетентний учитель – запорука реалізації
компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу. (Самоаналіз власної
діяльності та самоосвіта – реальні шляхи підвищення професійної майстерності
вчителя)
( Кутна У.Г., Серняк І.Р., Дякун М.П.)
2.2. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі,
«дитиноцентризм»
(Левицька Н.В., Кульчицька-Дашинич Г.М.,
Макар
Я.Т.,)
2,3. Наскрізний процес виховання. Педагогіка, що
грунтується на партнерстві між учнем,
вчителем і батьками.
( Барнінець Н.В., Бульбах Т.Р., Сущенко О.С.)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.