Сторінки

НУШ: STEM-ОСВІТА В ДІЇ

 

STEM- освіта в дії:









У рамках розвитку STEM – освіти та впровадження STEM – навчання в закладі відповідно до реєстрації учасників «Інженерного тижня – 2021» організованого Інститутом модернізації змісту освіти під ігідою МОН України, дотримуючись  Методичних рекомендацій щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021 навчальному році (лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 19.08.2020), з метою ознайомлення педагогічних працівників з інноваційними освітніми технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи, розвитку напрямів STEM-освіти, зацікавлення учнів наукою та надання їм поштовху до розвитку власного інженерного потенціалу, спонукання учнів до пізнавальної активності, що сприятиме їхньому розвитку та  створення умов для самореалізації учня - 


#інженернийтиждень та #томущоцікаво.

Дружньо з командою «Інженерного тижня»

Впродовж 25.01.-15.02.2021 року наша  школа перетворилася на  на мейкерські та дослідницькі лабораторії, в яких команда творчих педагогів змогла пробудити та підтримати цікавість до науки та всього, що з нею пов’язано.

Ми вперше взяли участь у "Інженерному тижні -2021" в рамках реалізації світового проекту STEM-освіти. 
Це унікальний для України формат, який дозволив, за допомогою розроблених завдань, вчителям стати експертами, а учням при найдешевших витратних матеріалах - дослідниками та конструкторами.
Учні прокачали навички знаходити рішення і досягати мети за будь-яких умов, а за підтримки Міжнародного Фонду "Відродження" інженерний  тиждень став інклюзивним. Адже, світова практика доводить, що участь у STEM-проєктах, в першу чергу, стимулює розвиток мозку та креативності, що є важливим для всіх дітей без виключення.

"Інженерний тиждень-2021" у 10-Б
З підручних матеріалів  були виконані проєкти:
"Банджо", "Маракаси", "Панфлейта", "Вежа", "Лабіринт"






        Учні 9-Б класу під наставництвом вчителя фізики Осипенко Ю.О. в рамках реалізації "Інженерного тижня", створювали модель вуха, та пристрій для імітації голосу. Ці навички дали змогу повторити знання з теми "Механічні коливання і хвилі" та зрозуміти і побачити будову та механізм дії наших органів сприйняття.




* ВИРОЩУВАННЯ КРИСТАЛОГІДРАТІВ СОЛЕЙ 
(9-В, вч. Ільків М.Б.)

МОДЕЛЮВАННЯ МОЛЕКУЛ АЛКАНІВ. БУДОВА МОЛЕКУЛ АЛКАНІВ. 
(9-Г клас, вч. Ільків М.Б.)

 «Ми - архітектори» будування веж 

1-А, вч. Зозуля М.Й.




Під час Тижня учні
 3-Г реалізували цікаві Інженерні ідеї, розвивали інженерні  здібності, що сприяло соціалізації










ЦІКАВІСТЬ-це те,що хочеться пробудити в учнів!
   Тому у 8-Б класі було проведено заняття STEM з метою розв'язання реальних проблем.
    Якщо ви втомились надувати кульки у звичайний спосіб,то на допомогу прийде НАСОС ПОВІТРЯНИХ КУЛЬОК.
   А виклик з ГОРНЯТКАМИ став справжнім хітом. Участь у змаганнях приймали усі



Бінарний урок: українська література і мистецтво
   Театральна маска
Драма.Особливості драматичного твору
8 -А  11.02.2021р.




«Пошук можливостей для самоосвіти і самозайнятості молоді України» 

09.02.2021 в 10-Б  розпочато дослідження щодо пропозиції  і реалізації цього напрямку. Учні розділились на дві команди: теоретики і практики. Теоретики здійснювали пошук пропозицій щодо самоосвіти і самореалізації, а практики - приклади реалізації цих напрямків. Завершальним етапом пошуку будуть опубліковані інформаційні бюлетні, які будуть розміщені в рекреації кабінету №16.


З учнями 10-Б класу спробували побачити ДНК банана🍌 Було дуже цікаво, адже воно на 50% співпадає з ДНК людини☝  В рамках проекту "Інженерний тиждень-2021"



ЛЮДИНА -ВІРУС: БОРОДЬБА? СПІВІСНУВАННЯ ? 
9-А клас  (вчителі Дутко Л.В.. Шелест І.І.. Товкацька О.Р., Брунець Н.І.)
Одним із напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM, завдяки якій учні розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають винахідниками. Учні 9-А класу разом із вчителем математики Дутко Л.В., з допомогою вчителя географії Шелест І.І., вчителя біології Брунець Н.І  та вчителя технологій Товкацької О.Р. презентували результати роботи над STEM міні-проєктом  «Людина - Вірус: Співіснування? Боротьба?» На уроці учні знаходили швидкість поширення коронавірусу від м. Ухань до м. Львова, ознайомилися з завданнями та функціями  генної інженерії в період пандемії, продемонстрували захисні маски, пошиті із підручного матеріалу, та повторили тему з математики  "Розв’язування задач з допомогою систем рівнянь." Також учні оцінили роботу класу над проєктом. З позитивним настроєм закінчили роботу над проєктом.





Тріарний урок з використанням інженерного моделювання. 
Конструювання приладу для визначення наявності змін тиску, 




"Ми активно боремося з вірусами!". Учні 7-Б класу в рамках проведення Інженерного тижня виготовили санітайзери для рук. Робота кипіла                    (вч.ШелестІ.І.)
Учні використовували спирт, перекис водню, гліцерин, ефірне масло, кип'ячену воду. Користуючись лабораторним обладнанням навчались точно відмірювати інградієнти необхідні для виготовлення дезінфектора, змішували, комунікували між собою, злагоджено працювали у команді. Набули також підприємницьких компетенцій, адже самостійно виготовлений санітайзер виявився значно дешевшим , аніж куплений у аптеці. Навчились оцінювати соціальні звички пов'язані зі здоров'ям і довкіллям. У сучасних реаліях життя усі розуміють, що віруси не надто добре протистоять спиртовим атакам, коли перебувають на поверхні шкіри, тому головне вчасно перехопити його, поки він не просочився всередину організму й не викликав COVID. Отож, озброївшись індивідуальними санітайзерами, учні готові протистояти пандемії.










Інженерний тиждень у 1-В класі пройшов під гаслом 
«Ми - майбутні будівельники і конструктори». 
Учні будували стоянки для автомобілів, будинки, дороги, вулиці і навіть літаки з цеглинок Лего. А ще вчилися конструювати з різних деталей паперові іграшки. А писати цифри не ручкою, а кришечками першокласникам дуже сподобалося.


    Інженерний тиждень у 3-А класі відбувся під  гаслом "З другом краще працювати". Учні створили не просто будинки, кафе, басейни, магазини, а ціле LEGO-сіті. Конструюючи разом, учні вчилися працювати в команді, чути думку та ідеї друзів. Розвиваючи креаативне мислення та використовуючи творчі ідеї, знайомилися із новими професіями, їх внеском у майбутнє держави. Також знайомилися зі словами-неологізмами, назвами сучасних професій, такими як: креативний дизайнер, менеджер, ІТ-технолог, ютубер, спеціаліст кібербезпеки🙂😉

Триває завантаження. Завантажено 2758686 з 2758686 Б.











Виготовлення моделі Землі 

3-В, вч. Шумило Н.І.






Інженерний тиждень:
"Будівлі майбутнього", "Найвища вежа", індивідуальні роботи

4-А вч. Марганська Л.Ф.








Інженерні моделі 
1-Г, вч. Ференц М.В.





Інженерні моделі 
3-Б. вч. Яремчук М.Б.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...