Сторінки

ПЛАН ЗАХОДІВ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯД ЗАЯВ НА ВИПАДКИ БУЛІНГУ. ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ БУЛІНГУ.



Як побороти булінг: інструкція для дітей, батьків та вчителів!
ZOOM-зустріч учнівських команд 7-х класів зі шкільним офіцером поліції та представником ЮНІСЕФ


























Соціальним педагогом школи Бульбах Тетяною розроблено тематичний буклет з яким ознайомлено учнів СЗШ №60 м.Львова




Що таке "булінг" та чому про нього треба знати всім батькам



     Булінг – це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків стикався з цим явищем у дитинстві. Під терміном “булінг”, пояснюють в Біляївському районному центру соціальних служб для сім’ї, молоді та дітей,  – це агресивна поведінка щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження.
     Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску (образи, приниження, погрози, ігнорування тощо) та фізичних знущань (удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше). Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються.
    Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного розвитку. Вони потребуватимуть підтримки дорослих, які б допомогли їм розвинути здорові відношення з людьми не лише у школі, але й протягом усього їх подальшого життя.


Процедура подання заяви 
про випадок булінгу (цькування) та порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)
1       
            Якщо педагог або інший працівник закладу освіти (інший учасник освітнього процесу) став свідком булінгу, він  інформує керівника закладу освіти у письмовій формі незалежно від того, поскаржилась йому жертва булінгу чи ні; або ж аналогічно після отримання звернення дитини.
2    Учасником освітнього процесу (учні, вчителі, батьки) на ім’я керівника освітнього закладу подається заява, де вказується інформація щодо джерела її отримання:
·        Постраждалий чи свідок булінгу (цькування);
·    Підозра про вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками;
·        Достовірна інформація від інших осіб.
та часу:
·        Як довго триває;
·  Одноразовий конфлікт чи відповідні дії носили систематичний характер
       Відповідно до такої заяви керівник закладу освіти видає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
4          Наказом керівника закладу освіти по школі пишеться наказ про створення Комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) за участі педагогічних працівників, психолога та соціального педагога школи, батьків потерпілого та булера, керівника закладу, інших зацікавлених осіб.
5      Розглянувши письмову заяву, керівник закладу освіти скликає засідання  комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) і окреслює подальші дії.
6      Комісія на протязі однієї доби проводить розслідування, з’ясовує всі обставини цькування та приймає відповідне рішення.
За умови визнання Комісією результатів розслідування фактом булінгу (цькування), керівник освітньої установи на протязі однієї доби повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальну поліцію), Службу у справах дітей.
      Рішення Комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.
9      У разі не визнання Комісією факту булінгу (цькування) і незгоди з результатами рішення потерпілим (його представником), керівник освітньої установи рекомендує звернутись постраждалому (його представнику) із  заявою до  органів Національної поліції України.
1      За будь-якого рішення Комісії з розгляду питань випадків булінгу (цькування), керівник закладу освіти забезпечує психологічну підтримку усіх учасників відповідного процесу.


ПЛАН 
ЗАХОДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ








Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...