Про установчі документи закладу загальної середньої освіти
Статут — це нормативно-правовий акт, яким оформлюють створення закладу будь-якої форми власності, визначають його структуру, функції, правовий статус, взаємовідносини з іншими закладами, організаціями, а також обумовлюють порядок реорганізації та припинення діяльності.Статут розробляється відповідно до законодавства України та є документом, який регламентує діяльність закладу загальної середньої освіти.Статут закладу загальної середньої освіти затверджується засновником.
Закон України «Про освіту» https://bit.ly/3R5Q7jv
Про установчі документи закладу загальної середньої освіти
Статут — це нормативно-правовий акт, яким оформлюють створення закладу будь-якої форми власності, визначають його структуру, функції, правовий статус, взаємовідносини з іншими закладами, організаціями, а також обумовлюють порядок реорганізації та припинення діяльності.
Статут розробляється відповідно до законодавства України та є документом, який регламентує діяльність закладу загальної середньої освіти.
Статут закладу загальної середньої освіти затверджується засновником.

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
(5 клас)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів здійснюється відповідно до нормативно-правових документів:


ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
(6-11 класи)
Оцінювання школярів 6-11 класів здійснюється відповідно до нормативно правових документів:








ОРГАНІЗАЦІЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ЗА ЕКСТЕРНАТНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат)– це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.Здобуття загальної середньої освіти за екстернатною формою навчання не обмежується віком.Для зарахування (переведення) на екстернат до закладу освіти подається заява, в якій зазначається підстава відповідно до пункту 1 розділу ІІ Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти . До заяви додається(ються) відповідний(і) документ(и), що підтверджує(ють) наявність такої підстави (крім підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 пункту 1 цього розділу).Екстернат може організовуватися в поєднанні з іншими формами навчання (без переведення здобувача освіти на екстернат): з однією з інституційних форм, сімейною (домашньою) формою, педагогічним патронажем для осіб, які бажають самостійно опанувати зміст окремих навчальних предметів (відповідно до підпунктів 2, 6 пункту 1 розділу ІІ Положення).Організація здобуття освіти за екстернатною формою здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових документів:
Конституції України;
Закону України «Про освіту»;
Закону України «Про повну загальну середню освіту»;
Наказу Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 № 8 «Про затвердження положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти» зі змінами;
Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 №367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»;
Наказу Міністерства освіти і науки України від 10.07.2019 №955 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8»;
Наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03. 2022 року № 284 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ЗА ЕКСТЕРНАТНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат)– це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.
Здобуття загальної середньої освіти за екстернатною формою навчання не обмежується віком.
Для зарахування (переведення) на екстернат до закладу освіти подається заява, в якій зазначається підстава відповідно до пункту 1 розділу ІІ Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти . До заяви додається(ються) відповідний(і) документ(и), що підтверджує(ють) наявність такої підстави (крім підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 пункту 1 цього розділу).
Екстернат може організовуватися в поєднанні з іншими формами навчання (без переведення здобувача освіти на екстернат): з однією з інституційних форм, сімейною (домашньою) формою, педагогічним патронажем для осіб, які бажають самостійно опанувати зміст окремих навчальних предметів (відповідно до підпунктів 2, 6 пункту 1 розділу ІІ Положення).
Організація здобуття освіти за екстернатною формою здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових документів:







ОРГАНІЗАЦІЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ЗА СІМЕЙНОЮ (ДОМАШНЬОЮ) ФОРМОЮ
Cімейна (домашня) форма здобуття освіти — це спосіб організації освітнього процесу дітей самостійно їхніми батьками. Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні, не нижчому за стандарти освіти, несуть батьки. Якщо рівень знань дитини виявиться незадовільним — школа має повне право наполягати на її поверненні до очної форми навчання.Організація здобуття освіти за сімейною (домашньою) формою здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових документів:
Конституції України ст. 53
Закону України «Про освіту» ст. 9
Закону України «Про повну загальну середню освіту» ст. 4, 13, 14, 17
Наказу Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 № 8 «Про затвердження положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти» зі змінами.
Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»
Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 №367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»
Наказу Міністерства освіти і науки України від 10.07.2019 №955 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8»
Наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03. 2022 року № 284 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ЗА СІМЕЙНОЮ (ДОМАШНЬОЮ) ФОРМОЮ
Cімейна (домашня) форма здобуття освіти — це спосіб організації освітнього процесу дітей самостійно їхніми батьками. Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні, не нижчому за стандарти освіти, несуть батьки. Якщо рівень знань дитини виявиться незадовільним — школа має повне право наполягати на її поверненні до очної форми навчання.
Організація здобуття освіти за сімейною (домашньою) формою здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових документів:








ОРГАНІЗАЦІ
ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ЗА ФОРМОЮ
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПАТРОНАЖ
Педагогічний патронаж:

Педагогічний патронаж передбачає:




Зарахування до закладу освіти на індивідуальну форму здобуття освіти проводиться, як правило, до початку навчального року і може здійснюватися незалежно від наявності вільних місць у класі.
Педагогічний патронаж здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових документів:









документів про загальну середню освіту в умовах воєнного стану в Україні».
Вакансії станом на 19.02.2018 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.