На шляху змін та реформ продовжуємо навчання дітей з інвалідністю за допомогою спеціальних методів, способів і в умовах, які максимально сприяють засвоєнню знань і соціальному розвитку. Інклюзія розглядається як процес підходу до різних потреб усіх учнів, збільшення участі в навчальних процесах і скорочення винятків за межами й у межах освіти. Наявність у школі дітей з особливими освітніми потребами підвищує кваліфікацію вчителів та адміністрації навчального закладу. Учитель вчиться бути уважним до цієї дитини. Якщо він навчиться бути уважним до неї, то й почне більш уважно ставитись до інших дітей. Натомість учні, які бачать, що дитина, яка має певні труднощі в навчанні, вчаться краще та старанніше, починають показувати вищі результати в навчанні.
На виконання наказом МОНу від 08.06.2018р. № 609 про
затвердження «Примірного положення про команду психолого-педагогічного
супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої
та дошкільної освіти» з 3.09.2018р. в СЗШ №60 закипіла робота команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.
17 вересня 2018р., керуючись ПОЛОЖЕННЯМ, Наказ від 31.08.2018р. №289, відбулось перше засідання членів команди. Обговорено порядок складання календарно-тематичних планувань для учнів з ООП; організаційні засади створення методичного портфоліо для роботи з учнями з особливими освітніми потребами; різні болючі питання... Адже спільна робота – головна мета інклюзивного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.