ПРОФЕСІЙНА СПІЛЬНОТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ 1-11-их КЛАСІВ 60-го МЕРИДІАНУ

20.02.2017р. день розпочато загальношкільною лінійкою-реквієм на спомин про ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, які три роки тому стали грудьми проти свавілля нечестивої влади.
Спільно з о.Іваном з Храму Воскресіння Господнього учні, адміністративно-педагогічний колектив молився за душі наших героїв. У класах проведено виховні години "Зима, що нас змінила", присвячені загиблим героям.



















Не хотів я бути героєм,
Хоч вони і не помирають,
Не хотів я стояти за волю,
Бо неволі у собі не маю.
Але йду і пробач мені,мамо,
Що назад вже не повернуся,
І твоя не загоїться рана,
Хоч героєм між люди назвуся,
Бо твій син до небесної сотні,
Долучився від кулі у спину,
Не хотів я стати героєм,
Просто я любив Україну!
Денис Возов

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...