Сторінки

Педрада "Критичне мислення та медіаграмотність"


"Критичне мислення як універсальна освітня технологія формування навчальних компетенцій учнів у НУШ"
Форма проведення : педрада-тренінг у форматі уроку 
Вчителі поділились на 6 груп. Урок-тренінг розпочали з очікувань .Кожна група створила власну клумбу очікувань.


Ознайомились з онлайн-платформою Kahoot та з'ясували, на скільки вчителі ознайомлені із методикою "критичне мислення"


Блок І. Теоретичний
1.1            Критичне мислення - особливий вид розумової діяльності. (Мартинів У.П.)


Ознайомились із  вимогами до структури уроку при застосуванні технології розвитку критичного мислення. 
Перед тим, як перейти до роботи у групах із застосуванням методів критичного мислення ми активізували мозкову діяльність за допомогою кінестетичних вправ.


Блок ІІ. Практикум. 
2.1.   Практичні прийоми розвитку критичного мислення .Кожна   група під керівництвом  менторів Зозулі М.Й.,  Жаб’як О.Ф.,  Гевало Г.І., Мельник Т.І. , Дунько Н.М. та Перун Л.М. опрацьовували і застосовували методи  розвитку критичного мислення "Кроссенс", "Факти і інтерпретації", " Рафт", "Fishbone", "Ромашка Блума", "Кубування".







2.2.Панельна дискусія "Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення". Фахівцями з цих питань у дискусії виступали Гевало Г.І., Шелест І.І., Мельник Т.І., які пройшли онлайн- навчання на вебінарах та спецкурс при ЛОІППО з даних питань.
 І рефлексію педради-тренінгу у форматі уроку провели за методикою "Шість капелюшків"





Немає коментарів:

Опублікувати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...