ПРОФЕСІЙНА СПІЛЬНОТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ 1-11-их КЛАСІВ 60-го МЕРИДІАНУ

Герої не вмирають!!!





07.02.2017р. відбулись урочистості з нагоди відкриття та освячення меморіальної дошки учневі нашої школи, Дзюбану Максиму Мирославовичу, який загинув під час служби у АТО.
За сприянням міського голови п. А.Садового, депутатського корпусу ЛМР п.І.Сердюк., п.Т.Ворка та відділу освіти ЗРА.





 Жінко,чого Ви плачете?

Ваш син - ГЕРОЙ!!! Ви, що не бачите. Ще цей хлопчина і он той...
- Героєм був мені завжди, з тих пір коли почав іти, з тих пір, коли сказав він "мама", я так раділа, так
ридала. Від щастя сльози проливала, так ніби знала, ніби відчувала, я так його тримала, так оберігала, та все ж пішов, за іншу битись маму... мені ж залишив вічну рану. А я дзвонила, кажу: "Сину, іди додому, бо там гинуть" А він: "Неправда, тут все мирно" Мені від того було дивно. І я його чекала, так чекала, він вернеться - я вірила я знала. І він приїхав не колись, а нині, виходжу я, дивлюсь, моє дитя у домовині... "як справи синку? Ну кажи, як справи? Чого мовчиш, не хочеш подивитися на маму й тата? Відкрий же очі, вставай, ти хочеш так лежати? Втомився напевно, вирішив поспати... Боже, я тебе укрию, ти ж такий
холодний, живіт запав, напевно, ще й голодний, ходи,я вже на стіл накрила. Ходи, тебе чекає вся родина..." А люди кажуть, що здуріла, що мертву так трясу дитину.
Та, що ті люди, що вони там знають. 
                                                                                Мій син - ГЕРОЙ!!! ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ!!!



       О.Сергій , настоятель храму  Христового Воскресіння!- освятив меморіальну дошку.






 Почесна варта, 80-окремої аеромобільної бригади  долучилась до урочистостей з нагоди відкриття меморіальної дошки.


 Хрещена мати Максима Дзюбана, 
болем, радістю поділитись,
Ну, до кого їй ще піти?...
Представник ГО "Союз ветеранів десанту"





 


Щирими словами, Синицька Г.Я., в.о.начальника управління залізничного районного відділу освіти Львіської міської ради, звернулась до присутніх учасників, родичів, депутатського корпусу з приводу вшанування пам"яті, загиблого героя АТО, учня СЗШ №60.



 До урочистостей вшанування пам"яті Максима Дзюбана долучились представники управління Залізничної районної адміністрації, зокрема заступник голови ЗРА з соціально-економічних  питань Антохів Б.М.




"Книга пам"яті",  Вічна пам'ять герою!!!



 Перша вчителька, Лозова Л.В.,  хто, як не вчителі навчають нас добру, чесності, ввічливості та патріотизму.





Дякуємо за сина-героя!, батьку
                                          Мирославу Дзюбану.










Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...